در این مقاله، معادلات خطی شده هدایت ناوبری تناسبی برای حرکت در صفحه با اعمال اثر اشباع شتاب و در حضور اثر رادوم بی بعد شده و با استفاده از آن تحلیل فاصله خطا انجام شده است. دینامیک سیستم کنترل با یک تابع تبدیل مرتبه اول مدل شده است. سپس به منظور کاهش اثر رادوم در فاصله خطا، فیدبک سرعت زاویهای بدنه به دستور شتاب افزوده شده و تحلیل خطا صورت پذیرفته است. با استفاده از روش ارائه شده، نمودارهای بی بعد مفیدی برای بررسی رفتار پارامترهای مختلف جهت طراحی و اصلاح هدایت ناوبری تناسبی بدست می آید.در ادامه، معادلات بی بعد برای هدایت تناسبی با جمله های غیرخطی شامل توان های مختلف نرخ چرخش خط دید نیز استخراج شده است.
جلالی نائینی, سید حمید. (1391). تحلیل فاصله خطای ناوبری تناسبی با استفاده از معادلات بی بعدشده با اثر رادوم، اشباع شتاب و بازخورد سرعت زاویه ای بدنه. نشریه علمی پژوهشی مهندسی هوانوردی, 14(1), 1-11.
MLA
سید حمید جلالی نائینی. "تحلیل فاصله خطای ناوبری تناسبی با استفاده از معادلات بی بعدشده با اثر رادوم، اشباع شتاب و بازخورد سرعت زاویه ای بدنه". نشریه علمی پژوهشی مهندسی هوانوردی, 14, 1, 1391, 1-11.
HARVARD
جلالی نائینی, سید حمید. (1391). 'تحلیل فاصله خطای ناوبری تناسبی با استفاده از معادلات بی بعدشده با اثر رادوم، اشباع شتاب و بازخورد سرعت زاویه ای بدنه', نشریه علمی پژوهشی مهندسی هوانوردی, 14(1), pp. 1-11.
VANCOUVER
جلالی نائینی, سید حمید. تحلیل فاصله خطای ناوبری تناسبی با استفاده از معادلات بی بعدشده با اثر رادوم، اشباع شتاب و بازخورد سرعت زاویه ای بدنه. نشریه علمی پژوهشی مهندسی هوانوردی, 1391; 14(1): 1-11.