آ
-
آلن واریانس
شناسایی خطا و کالیبراسیون تجربی سیستم میکروالکترومکانیکی [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 1-9]
-
آنالیز خرابی
بررسی پارامترهای طراحی بر قابلیت اطمینان مکانیزم مجموعه فلپ هواپیمای سبک [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 75-82]
ا
-
اتلاف انرژی جنبشی
تحلیل عددی نفوذ بمبهای سنگرشکن با انرژی جنبشی غیرهستهای (GBU) در سازههای زیرزمینی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 23-43]
-
ایمنی پرواز
ارائه مدلی بر مبنای پویایی شناسی سیستم برای بهبود ایمنی پرواز [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 44-56]
-
ایمنی پروازها
ارتقای سطح ایمنی پروازها در فرودگاه بین المللی تبریز از طریق طرح تقرب دقیق بر مبنای نزول پیوسته [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 82-89]
ب
-
بازدید پیش از پرواز
بررسی پارامترهای طراحی بر قابلیت اطمینان مکانیزم مجموعه فلپ هواپیمای سبک [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 75-82]
-
بال لامبدا شکل
بررسی تجربی میدان جریان بالای سطح یک نمونه بال لامبدا شکل غیرباریک با اندازه گیری فشار جریان [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 10-21]
-
برخورد
تحلیل برخورد و جذب انرژی ضربه محوری پوسته مخروطی با هسته ساندویچی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 1-9]
-
بررسی سوانح هوایی نظامی
مطالعه مدل فعلی بررسی سوانح هوایی نظامی و ارائه مدلی نو با استفاده از روشهای جدید ارائه شده جهت بررسی سوانح [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 35-52]
-
بمبهای سنگرشکن
تحلیل عددی نفوذ بمبهای سنگرشکن با انرژی جنبشی غیرهستهای (GBU) در سازههای زیرزمینی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 23-43]
-
بهینهسازی چند معیاری
بهینه سازی پارامتری هدایت تناسبی افزوده با ملاحظه قابلیت های عملکردی و مانوری [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 65-74]
پ
-
پایههای حرکتی
طراحی چندهدفی مسیر نشست اضطراری یک هواپیما بر اساس پایههای حرکتی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 57-72]
-
پوسته مخروطی
تحلیل برخورد و جذب انرژی ضربه محوری پوسته مخروطی با هسته ساندویچی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 1-9]
-
پویایی شناسی سیستم
ارائه مدلی بر مبنای پویایی شناسی سیستم برای بهبود ایمنی پرواز [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 44-56]
ت
-
تحقیق و توسعه
شناسایی چالش های نوآوری و راهکارهای برونرفت در صنعت هواپیماسازی با مطالعه تطبیقی از کشور کرهجنوبی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 10-22]
-
تحلیل قابلیت اطمینان
بررسی پارامترهای طراحی بر قابلیت اطمینان مکانیزم مجموعه فلپ هواپیمای سبک [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 75-82]
-
تقرب دقیق
ارتقای سطح ایمنی پروازها در فرودگاه بین المللی تبریز از طریق طرح تقرب دقیق بر مبنای نزول پیوسته [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 82-89]
-
تنش های پسماند
اثر زاویه براده و سرعت برش روی تنش های پسماند در فرآیند خان کشی آلیاژ Ti6Al4V مورد استفاده در موتورهای هوایی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 73-81]
-
توزیع فشار
بررسی تجربی میدان جریان بالای سطح یک نمونه بال لامبدا شکل غیرباریک با اندازه گیری فشار جریان [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 10-21]
-
تونل باد
بررسی تجربی میدان جریان بالای سطح یک نمونه بال لامبدا شکل غیرباریک با اندازه گیری فشار جریان [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 10-21]
ج
-
جذب انرژی
تحلیل برخورد و جذب انرژی ضربه محوری پوسته مخروطی با هسته ساندویچی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 1-9]
چ
-
چالش های نوآوری
شناسایی چالش های نوآوری و راهکارهای برونرفت در صنعت هواپیماسازی با مطالعه تطبیقی از کشور کرهجنوبی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 10-22]
-
چند هدفی
طراحی چندهدفی مسیر نشست اضطراری یک هواپیما بر اساس پایههای حرکتی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 57-72]
ح
-
حداقل مربعات وزنی
شناسایی خطا و کالیبراسیون تجربی سیستم میکروالکترومکانیکی [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 1-9]
خ
-
خان کشی
اثر زاویه براده و سرعت برش روی تنش های پسماند در فرآیند خان کشی آلیاژ Ti6Al4V مورد استفاده در موتورهای هوایی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 73-81]
د
-
درخت خرابی
بررسی پارامترهای طراحی بر قابلیت اطمینان مکانیزم مجموعه فلپ هواپیمای سبک [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 75-82]
ر
-
روش های بررسی سانحه
مطالعه مدل فعلی بررسی سوانح هوایی نظامی و ارائه مدلی نو با استفاده از روشهای جدید ارائه شده جهت بررسی سوانح [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 35-52]
ز
-
زاویه براده
اثر زاویه براده و سرعت برش روی تنش های پسماند در فرآیند خان کشی آلیاژ Ti6Al4V مورد استفاده در موتورهای هوایی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 73-81]
ژ
-
ژیروسکوپ
شناسایی خطا و کالیبراسیون تجربی سیستم میکروالکترومکانیکی [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 1-9]
س
-
سازههای زیرزمینی
تحلیل عددی نفوذ بمبهای سنگرشکن با انرژی جنبشی غیرهستهای (GBU) در سازههای زیرزمینی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 23-43]
-
سرعت برشی
اثر زاویه براده و سرعت برش روی تنش های پسماند در فرآیند خان کشی آلیاژ Ti6Al4V مورد استفاده در موتورهای هوایی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 73-81]
-
سیستم میکروالکترومکانیکی
شناسایی خطا و کالیبراسیون تجربی سیستم میکروالکترومکانیکی [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 1-9]
ش
-
شتابسنج
شناسایی خطا و کالیبراسیون تجربی سیستم میکروالکترومکانیکی [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 1-9]
-
شرایط تریم
طراحی سیستم مدیریت پرواز در شرایط اضطراری [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 53-64]
ص
-
صنعت هواپیماسازی
شناسایی چالش های نوآوری و راهکارهای برونرفت در صنعت هواپیماسازی با مطالعه تطبیقی از کشور کرهجنوبی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 10-22]
ط
-
طراحی مسیر
طراحی چندهدفی مسیر نشست اضطراری یک هواپیما بر اساس پایههای حرکتی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 57-72]
-
طرح تقرب پیوسته
ارتقای سطح ایمنی پروازها در فرودگاه بین المللی تبریز از طریق طرح تقرب دقیق بر مبنای نزول پیوسته [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 82-89]
ف
-
فرودگاه تبریز
ارتقای سطح ایمنی پروازها در فرودگاه بین المللی تبریز از طریق طرح تقرب دقیق بر مبنای نزول پیوسته [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 82-89]
ق
-
قانون ناوبری تناسبی
بهینه سازی پارامتری هدایت تناسبی افزوده با ملاحظه قابلیت های عملکردی و مانوری [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 65-74]
-
قیود عملکردی
بهینه سازی پارامتری هدایت تناسبی افزوده با ملاحظه قابلیت های عملکردی و مانوری [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 65-74]
ک
-
کارآمدی پروازها
ارتقای سطح ایمنی پروازها در فرودگاه بین المللی تبریز از طریق طرح تقرب دقیق بر مبنای نزول پیوسته [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 82-89]
ل
-
لوله پیتوت
بررسی تجربی میدان جریان بالای سطح یک نمونه بال لامبدا شکل غیرباریک با اندازه گیری فشار جریان [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 10-21]
م
-
ماشین کاری
اثر زاویه براده و سرعت برش روی تنش های پسماند در فرآیند خان کشی آلیاژ Ti6Al4V مورد استفاده در موتورهای هوایی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 73-81]
-
مدل دینامیکی
ارائه مدلی بر مبنای پویایی شناسی سیستم برای بهبود ایمنی پرواز [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 44-56]
-
مدل فعلی بررسی سوانح هوایی
مطالعه مدل فعلی بررسی سوانح هوایی نظامی و ارائه مدلی نو با استفاده از روشهای جدید ارائه شده جهت بررسی سوانح [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 35-52]
-
مدل نوین بررسی سوانح هوایی
مطالعه مدل فعلی بررسی سوانح هوایی نظامی و ارائه مدلی نو با استفاده از روشهای جدید ارائه شده جهت بررسی سوانح [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 35-52]
-
مکانیزم فلپ
بررسی پارامترهای طراحی بر قابلیت اطمینان مکانیزم مجموعه فلپ هواپیمای سبک [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 75-82]
ن
-
نشست اضطراری
طراحی چندهدفی مسیر نشست اضطراری یک هواپیما بر اساس پایههای حرکتی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 57-72]
-
نشست ایمن
طراحی سیستم مدیریت پرواز در شرایط اضطراری [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 53-64]
-
نفوذ در خاک و بتن
تحلیل عددی نفوذ بمبهای سنگرشکن با انرژی جنبشی غیرهستهای (GBU) در سازههای زیرزمینی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 23-43]
ه
-
هدایت و کنترل یکپارچه
بهینه سازی پارامتری هدایت تناسبی افزوده با ملاحظه قابلیت های عملکردی و مانوری [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 65-74]
-
هسته ساندویچی
تحلیل برخورد و جذب انرژی ضربه محوری پوسته مخروطی با هسته ساندویچی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 1-9]
-
هواپیمای آسیبدیده پاکتپروازی
طراحی سیستم مدیریت پرواز در شرایط اضطراری [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 53-64]
-
هواپیمای سبک و فوق سبک
بررسی پارامترهای طراحی بر قابلیت اطمینان مکانیزم مجموعه فلپ هواپیمای سبک [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 75-82]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد