نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آلن واریانس شناسایی خطا و کالیبراسیون تجربی سیستم میکروالکترومکانیکی [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 1-9]
  • آنالیز خرابی بررسی پارامترهای طراحی بر قابلیت اطمینان مکانیزم مجموعه فلپ هواپیمای سبک [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 75-82]

ا

  • اتلاف انرژی جنبشی تحلیل عددی نفوذ بمب‌های سنگرشکن با انرژی جنبشی غیر‌هسته‌ای (GBU) در سازه‌های زیرزمینی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 23-43]
  • ایمنی پرواز ارائه مدلی بر مبنای پویایی شناسی سیستم برای بهبود ایمنی پرواز [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 44-56]
  • ایمنی پروازها ارتقای سطح ایمنی پروازها در فرودگاه بین المللی تبریز از طریق طرح تقرب دقیق بر مبنای نزول پیوسته [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 82-89]

ب

  • بازدید پیش از پرواز بررسی پارامترهای طراحی بر قابلیت اطمینان مکانیزم مجموعه فلپ هواپیمای سبک [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 75-82]
  • بال لامبدا شکل بررسی تجربی میدان جریان بالای سطح یک نمونه بال لامبدا شکل غیرباریک با اندازه گیری فشار جریان [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 10-21]
  • برخورد تحلیل برخورد و جذب انرژی ضربه محوری پوسته مخروطی با هسته ساندویچی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 1-9]
  • بررسی سوانح هوایی نظامی مطالعه مدل فعلی بررسی سوانح هوایی نظامی و ارائه مدلی نو با استفاده از روش‌های جدید ارائه شده جهت بررسی سوانح [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 35-52]
  • بمب‌های سنگرشکن تحلیل عددی نفوذ بمب‌های سنگرشکن با انرژی جنبشی غیر‌هسته‌ای (GBU) در سازه‌های زیرزمینی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 23-43]
  • بهینه‌سازی چند معیاری بهینه سازی پارامتری هدایت تناسبی افزوده با ملاحظه قابلیت های عملکردی و مانوری [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 65-74]

پ

  • پایه‌های حرکتی طراحی چندهدفی مسیر نشست اضطراری یک هواپیما بر اساس پایه‌های حرکتی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 57-72]
  • پوسته مخروطی تحلیل برخورد و جذب انرژی ضربه محوری پوسته مخروطی با هسته ساندویچی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 1-9]
  • پویایی شناسی سیستم ارائه مدلی بر مبنای پویایی شناسی سیستم برای بهبود ایمنی پرواز [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 44-56]

ت

  • تحقیق و توسعه شناسایی چالش های نوآوری و راهکارهای برون‌رفت در صنعت هواپیماسازی با مطالعه تطبیقی از کشور کره‌جنوبی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 10-22]
  • تحلیل قابلیت اطمینان بررسی پارامترهای طراحی بر قابلیت اطمینان مکانیزم مجموعه فلپ هواپیمای سبک [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 75-82]
  • تقرب دقیق ارتقای سطح ایمنی پروازها در فرودگاه بین المللی تبریز از طریق طرح تقرب دقیق بر مبنای نزول پیوسته [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 82-89]
  • تنش های پسماند اثر زاویه براده و سرعت برش روی تنش های پسماند در فرآیند خان کشی آلیاژ Ti6Al4V مورد استفاده در موتورهای هوایی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 73-81]
  • توزیع فشار بررسی تجربی میدان جریان بالای سطح یک نمونه بال لامبدا شکل غیرباریک با اندازه گیری فشار جریان [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 10-21]
  • تونل باد بررسی تجربی میدان جریان بالای سطح یک نمونه بال لامبدا شکل غیرباریک با اندازه گیری فشار جریان [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 10-21]

ج

  • جذب انرژی تحلیل برخورد و جذب انرژی ضربه محوری پوسته مخروطی با هسته ساندویچی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 1-9]

چ

  • چالش های نوآوری شناسایی چالش های نوآوری و راهکارهای برون‌رفت در صنعت هواپیماسازی با مطالعه تطبیقی از کشور کره‌جنوبی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 10-22]
  • چند هدفی طراحی چندهدفی مسیر نشست اضطراری یک هواپیما بر اساس پایه‌های حرکتی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 57-72]

ح

  • حداقل مربعات وزنی شناسایی خطا و کالیبراسیون تجربی سیستم میکروالکترومکانیکی [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 1-9]

خ

  • خان کشی اثر زاویه براده و سرعت برش روی تنش های پسماند در فرآیند خان کشی آلیاژ Ti6Al4V مورد استفاده در موتورهای هوایی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 73-81]

د

  • درخت خرابی بررسی پارامترهای طراحی بر قابلیت اطمینان مکانیزم مجموعه فلپ هواپیمای سبک [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 75-82]

ر

  • روش های بررسی سانحه مطالعه مدل فعلی بررسی سوانح هوایی نظامی و ارائه مدلی نو با استفاده از روش‌های جدید ارائه شده جهت بررسی سوانح [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 35-52]

ز

  • زاویه براده اثر زاویه براده و سرعت برش روی تنش های پسماند در فرآیند خان کشی آلیاژ Ti6Al4V مورد استفاده در موتورهای هوایی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 73-81]

ژ

  • ژیروسکوپ شناسایی خطا و کالیبراسیون تجربی سیستم میکروالکترومکانیکی [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 1-9]

س

  • سازه‌های زیرزمینی تحلیل عددی نفوذ بمب‌های سنگرشکن با انرژی جنبشی غیر‌هسته‌ای (GBU) در سازه‌های زیرزمینی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 23-43]
  • سرعت برشی اثر زاویه براده و سرعت برش روی تنش های پسماند در فرآیند خان کشی آلیاژ Ti6Al4V مورد استفاده در موتورهای هوایی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 73-81]
  • سیستم میکروالکترومکانیکی شناسایی خطا و کالیبراسیون تجربی سیستم میکروالکترومکانیکی [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 1-9]

ش

  • شتاب‌سنج شناسایی خطا و کالیبراسیون تجربی سیستم میکروالکترومکانیکی [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 1-9]
  • شرایط تریم طراحی سیستم مدیریت پرواز در شرایط اضطراری [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 53-64]

ص

  • صنعت هواپیماسازی شناسایی چالش های نوآوری و راهکارهای برون‌رفت در صنعت هواپیماسازی با مطالعه تطبیقی از کشور کره‌جنوبی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 10-22]

ط

  • طراحی مسیر طراحی چندهدفی مسیر نشست اضطراری یک هواپیما بر اساس پایه‌های حرکتی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 57-72]
  • طرح تقرب پیوسته ارتقای سطح ایمنی پروازها در فرودگاه بین المللی تبریز از طریق طرح تقرب دقیق بر مبنای نزول پیوسته [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 82-89]

ف

  • فرودگاه تبریز ارتقای سطح ایمنی پروازها در فرودگاه بین المللی تبریز از طریق طرح تقرب دقیق بر مبنای نزول پیوسته [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 82-89]

ق

  • قانون ناوبری تناسبی بهینه سازی پارامتری هدایت تناسبی افزوده با ملاحظه قابلیت های عملکردی و مانوری [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 65-74]
  • قیود عملکردی بهینه سازی پارامتری هدایت تناسبی افزوده با ملاحظه قابلیت های عملکردی و مانوری [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 65-74]

ک

  • کارآمدی پروازها ارتقای سطح ایمنی پروازها در فرودگاه بین المللی تبریز از طریق طرح تقرب دقیق بر مبنای نزول پیوسته [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 82-89]

ل

  • لوله پیتوت بررسی تجربی میدان جریان بالای سطح یک نمونه بال لامبدا شکل غیرباریک با اندازه گیری فشار جریان [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 10-21]

م

  • ماشین کاری اثر زاویه براده و سرعت برش روی تنش های پسماند در فرآیند خان کشی آلیاژ Ti6Al4V مورد استفاده در موتورهای هوایی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 73-81]
  • مدل دینامیکی ارائه مدلی بر مبنای پویایی شناسی سیستم برای بهبود ایمنی پرواز [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 44-56]
  • مدل فعلی بررسی سوانح هوایی مطالعه مدل فعلی بررسی سوانح هوایی نظامی و ارائه مدلی نو با استفاده از روش‌های جدید ارائه شده جهت بررسی سوانح [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 35-52]
  • مدل نوین بررسی سوانح هوایی مطالعه مدل فعلی بررسی سوانح هوایی نظامی و ارائه مدلی نو با استفاده از روش‌های جدید ارائه شده جهت بررسی سوانح [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 35-52]
  • مکانیزم فلپ بررسی پارامترهای طراحی بر قابلیت اطمینان مکانیزم مجموعه فلپ هواپیمای سبک [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 75-82]

ن

  • نشست اضطراری طراحی چندهدفی مسیر نشست اضطراری یک هواپیما بر اساس پایه‌های حرکتی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 57-72]
  • نشست ایمن طراحی سیستم مدیریت پرواز در شرایط اضطراری [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 53-64]
  • نفوذ در خاک و بتن تحلیل عددی نفوذ بمب‌های سنگرشکن با انرژی جنبشی غیر‌هسته‌ای (GBU) در سازه‌های زیرزمینی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 23-43]

ه

  • هدایت و کنترل یکپارچه بهینه سازی پارامتری هدایت تناسبی افزوده با ملاحظه قابلیت های عملکردی و مانوری [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 65-74]
  • هسته ساندویچی تحلیل برخورد و جذب انرژی ضربه محوری پوسته مخروطی با هسته ساندویچی [دوره 17، شماره 2، 1394، صفحه 1-9]
  • هواپیمای آسیب‌دیده پاکت‌پروازی طراحی سیستم مدیریت پرواز در شرایط اضطراری [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 53-64]
  • هواپیمای سبک و فوق سبک بررسی پارامترهای طراحی بر قابلیت اطمینان مکانیزم مجموعه فلپ هواپیمای سبک [دوره 17، شماره 1، 1394، صفحه 75-82]