آ
-
آنالیزگسیختگی
تدوین فرایندی برای بازمهندسی یک قطعه اتصال در بال مرکزی یک هواپیمای تجاری [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 40-53]
-
آیرودینامیک
طراحی سیستم تقویت کننده کنترل هواپیما با استفاده از واروندینامیک و شبکهعصبی [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 85-97]
ا
-
اثر داپلر
طراحی و شبیه سازی یک سامانه تطبیقی خطی به منظور حذف اثر جمر تک فرکانس در لینک داده هواپیمای جنگی [دوره 18، شماره 1، 1395، صفحه 51-59]
-
ارتعاش آزاد
ارتعاشات آزاد پوسته های استوانه ای تقویت شده طولی با شرایط مرزی مختلف به روش های تحلیلی و تجربی [دوره 18، شماره 1، 1395، صفحه 1-11]
-
ارتعاشات آزاد
بررسی اثر جرم گسترده بر رفتار ارتعاشی ورق یک سر گیردار کامپوزیتی [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 1-15]
-
ارزیابی ریسک
طبقهبندی صلاحیتپروازی پهپادها براساس ملاحظات ارزیابی ریسک سناریوی عملیاتی آنها [دوره 18، شماره 1، 1395، صفحه 93-103]
-
اسپول موتور
بررسی شبیه سازی دوبعدی نورد حلقه داغ و تأثیر پارامترهای مختلف بر روی فرایند شکل دهی اسپول موتور [دوره 18، شماره 1، 1395، صفحه 75-92]
-
الگوریتم بهینه سازی تقلید محور
شبیه سازی ساختار نانومواد جاذب میکروویو به منظور کاهش سطح مقطع راداری(RCS) هواپیما [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 16-25]
-
الگوریتم تکامل تفاضلی مقید بهبودیافته
بهینهسازی پانل ساندویچی هسته منشوری بهوسیله الگوریتم تکامل تفاضلی مقید بهبودیافته [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 54-68]
-
انتخاب تکالیف
شناسایی مولفه های موثر برای استقرار نگهداری مبتنی بر قابلیت اطمینان در یک سازمان هوایی [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 26-39]
-
اندازه گام
طراحی و شبیه سازی یک سامانه تطبیقی خطی به منظور حذف اثر جمر تک فرکانس در لینک داده هواپیمای جنگی [دوره 18، شماره 1، 1395، صفحه 51-59]
ب
-
بارگذاری طولی
بهینهسازی پانل ساندویچی هسته منشوری بهوسیله الگوریتم تکامل تفاضلی مقید بهبودیافته [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 54-68]
-
بارگذاری عرضی
بهینهسازی پانل ساندویچی هسته منشوری بهوسیله الگوریتم تکامل تفاضلی مقید بهبودیافته [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 54-68]
-
بازمهندسی
تدوین فرایندی برای بازمهندسی یک قطعه اتصال در بال مرکزی یک هواپیمای تجاری [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 40-53]
-
بهینهسازی مقید
بهینهسازی پانل ساندویچی هسته منشوری بهوسیله الگوریتم تکامل تفاضلی مقید بهبودیافته [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 54-68]
پ
-
پانل ساندویچی هسته منشوری
بهینهسازی پانل ساندویچی هسته منشوری بهوسیله الگوریتم تکامل تفاضلی مقید بهبودیافته [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 54-68]
-
پهپاد
طبقهبندی صلاحیتپروازی پهپادها براساس ملاحظات ارزیابی ریسک سناریوی عملیاتی آنها [دوره 18، شماره 1، 1395، صفحه 93-103]
-
پوسته استوانه ای
ارتعاشات آزاد پوسته های استوانه ای تقویت شده طولی با شرایط مرزی مختلف به روش های تحلیلی و تجربی [دوره 18، شماره 1، 1395، صفحه 1-11]
ت
-
تئوری پایداری لیاپانوف
طراحی سیستم تقویت کننده کنترل هواپیما با استفاده از واروندینامیک و شبکهعصبی [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 85-97]
-
تحلیل فاصله خطای بی بعد
تحلیل فاصله خطای هدایت تناسبی برای سیستم کنترل دوجمله ای مرتبه بالا در حضور نویز و شتاب هدف [دوره 18، شماره 1، 1395، صفحه 34-50]
-
تقویت کننده طولی
ارتعاشات آزاد پوسته های استوانه ای تقویت شده طولی با شرایط مرزی مختلف به روش های تحلیلی و تجربی [دوره 18، شماره 1، 1395، صفحه 1-11]
-
تلفات انعکاس
شبیه سازی ساختار نانومواد جاذب میکروویو به منظور کاهش سطح مقطع راداری(RCS) هواپیما [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 16-25]
ج
-
جرم اضافه شده
بررسی اثر جرم گسترده بر رفتار ارتعاشی ورق یک سر گیردار کامپوزیتی [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 1-15]
-
جمر تک فرکانسی
طراحی و شبیه سازی یک سامانه تطبیقی خطی به منظور حذف اثر جمر تک فرکانس در لینک داده هواپیمای جنگی [دوره 18، شماره 1، 1395، صفحه 51-59]
د
-
دانشگاه هوائی
کارآفرینی دانشگاهی در حوزه هوانوردی ایران: مطالعه موردی دانشگاه علوم و فنون هوایی [دوره 18، شماره 1، 1395، صفحه 12-33]
-
درختواره منطقی تصمیم گیری
شناسایی مولفه های موثر برای استقرار نگهداری مبتنی بر قابلیت اطمینان در یک سازمان هوایی [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 26-39]
ر
-
رشد ترک
تدوین فرایندی برای بازمهندسی یک قطعه اتصال در بال مرکزی یک هواپیمای تجاری [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 40-53]
-
ریلی ریتز
بررسی اثر جرم گسترده بر رفتار ارتعاشی ورق یک سر گیردار کامپوزیتی [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 1-15]
س
-
سازه های هوایی
تدوین فرایندی برای بازمهندسی یک قطعه اتصال در بال مرکزی یک هواپیمای تجاری [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 40-53]
-
سامانه تطبیقی
طراحی و شبیه سازی یک سامانه تطبیقی خطی به منظور حذف اثر جمر تک فرکانس در لینک داده هواپیمای جنگی [دوره 18، شماره 1، 1395، صفحه 51-59]
-
سناریوی عملیاتی
طبقهبندی صلاحیتپروازی پهپادها براساس ملاحظات ارزیابی ریسک سناریوی عملیاتی آنها [دوره 18، شماره 1، 1395، صفحه 93-103]
-
سیستم مرتبه بالا
تحلیل فاصله خطای هدایت تناسبی برای سیستم کنترل دوجمله ای مرتبه بالا در حضور نویز و شتاب هدف [دوره 18، شماره 1، 1395، صفحه 34-50]
ش
-
شبکهی عصبی
طراحی سیستم تقویت کننده کنترل هواپیما با استفاده از واروندینامیک و شبکهعصبی [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 85-97]
-
شبیه سازی
شبیه سازی عملکرد سامانه پیشرفته کنترل و هدایت حرکت در سطح (A-SMGCS) مطالعه موردی: فرودگاه بین المللی مهرآباد [دوره 18، شماره 1، 1395، صفحه 60-74]
-
شرایط محیطی پرواز
بررسی تاثیر عوامل سازمانی بر عملکرد خلبانان مسافری با توجه به نقش تعدیلگر عوامل محیطی [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 69-84]
ص
-
صلاحیتپرواز
طبقهبندی صلاحیتپروازی پهپادها براساس ملاحظات ارزیابی ریسک سناریوی عملیاتی آنها [دوره 18، شماره 1، 1395، صفحه 93-103]
ض
-
ضریب بازتاب
شبیه سازی ساختار نانومواد جاذب میکروویو به منظور کاهش سطح مقطع راداری(RCS) هواپیما [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 16-25]
ع
-
عملکرد
بررسی تاثیر عوامل سازمانی بر عملکرد خلبانان مسافری با توجه به نقش تعدیلگر عوامل محیطی [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 69-84]
-
عوامل سازمانی
بررسی تاثیر عوامل سازمانی بر عملکرد خلبانان مسافری با توجه به نقش تعدیلگر عوامل محیطی [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 69-84]
ف
-
فرکانس تداخلی
طراحی و شبیه سازی یک سامانه تطبیقی خطی به منظور حذف اثر جمر تک فرکانس در لینک داده هواپیمای جنگی [دوره 18، شماره 1، 1395، صفحه 51-59]
-
فرکانس طبیعی
ارتعاشات آزاد پوسته های استوانه ای تقویت شده طولی با شرایط مرزی مختلف به روش های تحلیلی و تجربی [دوره 18، شماره 1، 1395، صفحه 1-11]
-
فرکانس طبیعی
بررسی اثر جرم گسترده بر رفتار ارتعاشی ورق یک سر گیردار کامپوزیتی [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 1-15]
-
فرودگاه
شبیه سازی عملکرد سامانه پیشرفته کنترل و هدایت حرکت در سطح (A-SMGCS) مطالعه موردی: فرودگاه بین المللی مهرآباد [دوره 18، شماره 1، 1395، صفحه 60-74]
ق
-
قابلیت اطمینان
شناسایی مولفه های موثر برای استقرار نگهداری مبتنی بر قابلیت اطمینان در یک سازمان هوایی [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 26-39]
ک
-
کارآفرینی
کارآفرینی دانشگاهی در حوزه هوانوردی ایران: مطالعه موردی دانشگاه علوم و فنون هوایی [دوره 18، شماره 1، 1395، صفحه 12-33]
-
کارآفرینی دانشگاهی
کارآفرینی دانشگاهی در حوزه هوانوردی ایران: مطالعه موردی دانشگاه علوم و فنون هوایی [دوره 18، شماره 1، 1395، صفحه 12-33]
-
کار تجربی
ارتعاشات آزاد پوسته های استوانه ای تقویت شده طولی با شرایط مرزی مختلف به روش های تحلیلی و تجربی [دوره 18، شماره 1، 1395، صفحه 1-11]
-
کامپوزیت
بررسی اثر جرم گسترده بر رفتار ارتعاشی ورق یک سر گیردار کامپوزیتی [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 1-15]
-
کرنش صفحه ای
بررسی شبیه سازی دوبعدی نورد حلقه داغ و تأثیر پارامترهای مختلف بر روی فرایند شکل دهی اسپول موتور [دوره 18، شماره 1، 1395، صفحه 75-92]
-
کرنش صفحه ای تعمیم یافته
بررسی شبیه سازی دوبعدی نورد حلقه داغ و تأثیر پارامترهای مختلف بر روی فرایند شکل دهی اسپول موتور [دوره 18، شماره 1، 1395، صفحه 75-92]
-
کنترل پرواز
طراحی سیستم تقویت کننده کنترل هواپیما با استفاده از واروندینامیک و شبکهعصبی [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 85-97]
-
کنترل تطبیقی
طراحی سیستم تقویت کننده کنترل هواپیما با استفاده از واروندینامیک و شبکهعصبی [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 85-97]
گ
-
گرایش کارآفرینانه
کارآفرینی دانشگاهی در حوزه هوانوردی ایران: مطالعه موردی دانشگاه علوم و فنون هوایی [دوره 18، شماره 1، 1395، صفحه 12-33]
م
-
متلب
شبیه سازی عملکرد سامانه پیشرفته کنترل و هدایت حرکت در سطح (A-SMGCS) مطالعه موردی: فرودگاه بین المللی مهرآباد [دوره 18، شماره 1، 1395، صفحه 60-74]
-
منطقه خطرناک
طبقهبندی صلاحیتپروازی پهپادها براساس ملاحظات ارزیابی ریسک سناریوی عملیاتی آنها [دوره 18، شماره 1، 1395، صفحه 93-103]
ن
-
ناحیه امواج میکروویو
شبیه سازی ساختار نانومواد جاذب میکروویو به منظور کاهش سطح مقطع راداری(RCS) هواپیما [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 16-25]
-
نانو موادجاذب راداری
شبیه سازی ساختار نانومواد جاذب میکروویو به منظور کاهش سطح مقطع راداری(RCS) هواپیما [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 16-25]
-
ناوبری تناسبی
تحلیل فاصله خطای هدایت تناسبی برای سیستم کنترل دوجمله ای مرتبه بالا در حضور نویز و شتاب هدف [دوره 18، شماره 1، 1395، صفحه 34-50]
-
نرم افزار آباکوس
بررسی شبیه سازی دوبعدی نورد حلقه داغ و تأثیر پارامترهای مختلف بر روی فرایند شکل دهی اسپول موتور [دوره 18، شماره 1، 1395، صفحه 75-92]
-
نگهداری و تعمیرات
شناسایی مولفه های موثر برای استقرار نگهداری مبتنی بر قابلیت اطمینان در یک سازمان هوایی [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 26-39]
-
نورد حلقه داغ
بررسی شبیه سازی دوبعدی نورد حلقه داغ و تأثیر پارامترهای مختلف بر روی فرایند شکل دهی اسپول موتور [دوره 18، شماره 1، 1395، صفحه 75-92]
-
نیازآموزشی
بررسی تاثیر عوامل سازمانی بر عملکرد خلبانان مسافری با توجه به نقش تعدیلگر عوامل محیطی [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 69-84]
و
-
وارون دینامیک
طراحی سیستم تقویت کننده کنترل هواپیما با استفاده از واروندینامیک و شبکهعصبی [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 85-97]
-
ورق یک سرگیردار
بررسی اثر جرم گسترده بر رفتار ارتعاشی ورق یک سر گیردار کامپوزیتی [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 1-15]
-
ویژگیهای فردی خلبان
بررسی تاثیر عوامل سازمانی بر عملکرد خلبانان مسافری با توجه به نقش تعدیلگر عوامل محیطی [دوره 18، شماره 2، 1395، صفحه 69-84]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد