نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آشکارسازی جریان بررسی تجربی اثرات بالک شبکه ای بر مشخصات آیرودینامیکی یک مدل‌ بال در عدد رینولدز پایین [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 1-14]
  • آموزش خلبانی رده بندی هواپیماهای جت آموزشی پیشرفته با استفاده از روش های تحلیل سلسله مراتبی و تاکسونومی [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 15-31]
  • آیرودینامیک ارائه روشی جهت اعمال بارگذاری آیرودینامیکی و بار اینرسی بر روی مدل المان محدود هواپیما با استفاده از الگوریتم ژنتیک و روش نگاشت [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 65-74]

ا

  • اختلاف زمان ورود افزایش دقت مکان یابی با استفاده از الگوریتم ترکیبی TOA/TDOA در سامانه زمین پایه لورن [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 33-46]
  • افت فشار کل بررسی تجربی تأثیر تغییر فاصله و خمیدگی پره های راهنما بر کیفیت جریان خروجی [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 83-93]
  • الکترواستاتیک-مدارتجمعی شبیه سازی عددی چند ساختار از عملگرهای پلاسما و ارزیابی عملکرد آنها بر روی ایرفویل های NACA0012 و NACA0015 [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 75-94]
  • الگوریتم تکاملی چندمنظوره طراحی بهینه چندموضوعی و چندمنظوره پرتابه با استفاده از الگوریتم تکاملی NSGA-II [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 17-32]
  • الگوریتم ژنتیک ارائه روشی جهت اعمال بارگذاری آیرودینامیکی و بار اینرسی بر روی مدل المان محدود هواپیما با استفاده از الگوریتم ژنتیک و روش نگاشت [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 65-74]
  • المان محدود ارائه روشی جهت اعمال بارگذاری آیرودینامیکی و بار اینرسی بر روی مدل المان محدود هواپیما با استفاده از الگوریتم ژنتیک و روش نگاشت [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 65-74]
  • انرژی ضربه زننده تأثیر انرژی ضربه زننده و ضخامت لایه‌ها در ضربه سرعت پائین بر روی چندلایه‌های فلز- الیاف [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 73-82]
  • ایمنی رده بندی هواپیماهای جت آموزشی پیشرفته با استفاده از روش های تحلیل سلسله مراتبی و تاکسونومی [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 15-31]

ب

  • بارگذاری ارائه روشی جهت اعمال بارگذاری آیرودینامیکی و بار اینرسی بر روی مدل المان محدود هواپیما با استفاده از الگوریتم ژنتیک و روش نگاشت [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 65-74]
  • بازگشت به عقب ارائه قانون هدایت ناوبری تناسبی جدید برای موشک زمین به هوا براساس فیلتر کالمن توسعه یافته [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 33-48]
  • بالک شبکه ای بررسی تجربی اثرات بالک شبکه ای بر مشخصات آیرودینامیکی یک مدل‌ بال در عدد رینولدز پایین [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 1-14]
  • بهینه سازی تحلیل عملکرد و بهینه سازی محفظه احتراق میکروتوربین به روش عددی [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 47-62]
  • بهینه سازی چندموضوعی طراحی بهینه چندموضوعی و چندمنظوره پرتابه با استفاده از الگوریتم تکاملی NSGA-II [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 17-32]

پ

  • پرتابه طراحی بهینه چندموضوعی و چندمنظوره پرتابه با استفاده از الگوریتم تکاملی NSGA-II [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 17-32]
  • پره راهنما بررسی تجربی تأثیر تغییر فاصله و خمیدگی پره های راهنما بر کیفیت جریان خروجی [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 83-93]
  • پروفیل دما تحلیل عملکرد و بهینه سازی محفظه احتراق میکروتوربین به روش عددی [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 47-62]
  • پیل سوختی مدل‌سازی و شبیه‌سازی دینامیکی سیستم پیل سوختی جهت تأمین بخشی از انرژی الکتریکی هواپیمای ترابری [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 1-16]

ت

  • تاکسونومی رده بندی هواپیماهای جت آموزشی پیشرفته با استفاده از روش های تحلیل سلسله مراتبی و تاکسونومی [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 15-31]
  • توزیع سرعت بررسی تجربی تأثیر تغییر فاصله و خمیدگی پره های راهنما بر کیفیت جریان خروجی [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 83-93]
  • تونل باد بررسی تجربی تأثیر تغییر فاصله و خمیدگی پره های راهنما بر کیفیت جریان خروجی [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 83-93]

ج

  • جبران سازی خطا افزایش دقت ناوبری با جبران سازی پیش از پرتاب به وسیله گرانش و دوران زمین برای سیستم های ناوبری متصل به بدنه [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 95-104]
  • جت آموزشی پیشرفته رده بندی هواپیماهای جت آموزشی پیشرفته با استفاده از روش های تحلیل سلسله مراتبی و تاکسونومی [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 15-31]

چ

  • چند لایه‌های فلز الیاف تأثیر انرژی ضربه زننده و ضخامت لایه‌ها در ضربه سرعت پائین بر روی چندلایه‌های فلز- الیاف [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 73-82]

د

  • دنباله‌های تکراری پالس افزایش دقت مکان یابی با استفاده از الگوریتم ترکیبی TOA/TDOA در سامانه زمین پایه لورن [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 33-46]

ز

  • زمان ورود افزایش دقت مکان یابی با استفاده از الگوریتم ترکیبی TOA/TDOA در سامانه زمین پایه لورن [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 33-46]

ژ

  • ژنتیک ارائه قانون هدایت ناوبری تناسبی جدید برای موشک زمین به هوا براساس فیلتر کالمن توسعه یافته [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 33-48]

س

  • سامانه های هواپیما رده بندی هواپیماهای جت آموزشی پیشرفته با استفاده از روش های تحلیل سلسله مراتبی و تاکسونومی [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 15-31]
  • سیستم لورن افزایش دقت مکان یابی با استفاده از الگوریتم ترکیبی TOA/TDOA در سامانه زمین پایه لورن [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 33-46]
  • سیستم متصل به بدنه افزایش دقت ناوبری با جبران سازی پیش از پرتاب به وسیله گرانش و دوران زمین برای سیستم های ناوبری متصل به بدنه [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 95-104]

ش

  • شبیه سازی عددی شبیه سازی عددی چند ساختار از عملگرهای پلاسما و ارزیابی عملکرد آنها بر روی ایرفویل های NACA0012 و NACA0015 [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 75-94]
  • شبیه سازی مونت کارلو طراحی بهینه چندموضوعی و چندمنظوره پرتابه با استفاده از الگوریتم تکاملی NSGA-II [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 17-32]

ض

  • ضخامت لایه‌ها تأثیر انرژی ضربه زننده و ضخامت لایه‌ها در ضربه سرعت پائین بر روی چندلایه‌های فلز- الیاف [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 73-82]
  • ضربه سرعت پائین تأثیر انرژی ضربه زننده و ضخامت لایه‌ها در ضربه سرعت پائین بر روی چندلایه‌های فلز- الیاف [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 73-82]
  • ضریب برآ بررسی تجربی اثرات بالک شبکه ای بر مشخصات آیرودینامیکی یک مدل‌ بال در عدد رینولدز پایین [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 1-14]
  • ضریب پسای القایی بررسی تجربی اثرات بالک شبکه ای بر مشخصات آیرودینامیکی یک مدل‌ بال در عدد رینولدز پایین [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 1-14]

ط

  • طراحی مفهومی طراحی بهینه چندموضوعی و چندمنظوره پرتابه با استفاده از الگوریتم تکاملی NSGA-II [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 17-32]
  • طرح‌ریزی مسیر هموار طرح‌ریزی مسیر انحنا پیوسته مبتنی بر ترکیب مسیر دیوبینس و منحنی بزییر برای پرنده‌های بدون سرنشین [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 49-64]

ع

  • عدد رینولدز پایین بررسی تجربی اثرات بالک شبکه ای بر مشخصات آیرودینامیکی یک مدل‌ بال در عدد رینولدز پایین [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 1-14]
  • عملکردی رده بندی هواپیماهای جت آموزشی پیشرفته با استفاده از روش های تحلیل سلسله مراتبی و تاکسونومی [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 15-31]
  • عملگر پلاسما شبیه سازی عددی چند ساختار از عملگرهای پلاسما و ارزیابی عملکرد آنها بر روی ایرفویل های NACA0012 و NACA0015 [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 75-94]
  • عیوب قسمت داغ موتور تحلیل عملکرد و بهینه سازی محفظه احتراق میکروتوربین به روش عددی [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 47-62]

ف

  • فرآیند تحلیل سلسله مراتب رده بندی هواپیماهای جت آموزشی پیشرفته با استفاده از روش های تحلیل سلسله مراتبی و تاکسونومی [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 15-31]

ک

  • کالیبراسیون افزایش دقت ناوبری با جبران سازی پیش از پرتاب به وسیله گرانش و دوران زمین برای سیستم های ناوبری متصل به بدنه [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 95-104]
  • کنترل فعال جریان شبیه سازی عددی چند ساختار از عملگرهای پلاسما و ارزیابی عملکرد آنها بر روی ایرفویل های NACA0012 و NACA0015 [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 75-94]

م

  • محفظه احتراق تحلیل عملکرد و بهینه سازی محفظه احتراق میکروتوربین به روش عددی [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 47-62]
  • محفظه احتراق پیش مخلوط بررسی تجربی اثر تأخیر زمانی بر تغییرات دامنه نوسانات فشاری احتراق پیش مخلوط [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 63-72]
  • مسیر دیوبینس طرح‌ریزی مسیر انحنا پیوسته مبتنی بر ترکیب مسیر دیوبینس و منحنی بزییر برای پرنده‌های بدون سرنشین [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 49-64]
  • معیار رایلی بررسی تجربی اثر تأخیر زمانی بر تغییرات دامنه نوسانات فشاری احتراق پیش مخلوط [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 63-72]
  • منابع تولید پراکنده مدل‌سازی و شبیه‌سازی دینامیکی سیستم پیل سوختی جهت تأمین بخشی از انرژی الکتریکی هواپیمای ترابری [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 1-16]
  • منحنی انحنا پیوسته طرح‌ریزی مسیر انحنا پیوسته مبتنی بر ترکیب مسیر دیوبینس و منحنی بزییر برای پرنده‌های بدون سرنشین [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 49-64]
  • منحنی بزییر طرح‌ریزی مسیر انحنا پیوسته مبتنی بر ترکیب مسیر دیوبینس و منحنی بزییر برای پرنده‌های بدون سرنشین [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 49-64]
  • موتور میکروتوربین گازی تحلیل عملکرد و بهینه سازی محفظه احتراق میکروتوربین به روش عددی [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 47-62]
  • موشک ارائه قانون هدایت ناوبری تناسبی جدید برای موشک زمین به هوا براساس فیلتر کالمن توسعه یافته [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 33-48]

ن

  • ناپایداری ترموآکوستیک بررسی تجربی اثر تأخیر زمانی بر تغییرات دامنه نوسانات فشاری احتراق پیش مخلوط [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 63-72]
  • ناوبری اینرسی افزایش دقت ناوبری با جبران سازی پیش از پرتاب به وسیله گرانش و دوران زمین برای سیستم های ناوبری متصل به بدنه [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 95-104]
  • نگاشت ارائه روشی جهت اعمال بارگذاری آیرودینامیکی و بار اینرسی بر روی مدل المان محدود هواپیما با استفاده از الگوریتم ژنتیک و روش نگاشت [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 65-74]

ه

  • هدایت ارائه قانون هدایت ناوبری تناسبی جدید برای موشک زمین به هوا براساس فیلتر کالمن توسعه یافته [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 33-48]
  • هدایت ناوبری تناسبی ارائه قانون هدایت ناوبری تناسبی جدید برای موشک زمین به هوا براساس فیلتر کالمن توسعه یافته [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 33-48]
  • هواپیمای C-130 مدل‌سازی و شبیه‌سازی دینامیکی سیستم پیل سوختی جهت تأمین بخشی از انرژی الکتریکی هواپیمای ترابری [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 1-16]