آ
-
آشکارسازی جریان
بررسی تجربی اثرات بالک شبکه ای بر مشخصات آیرودینامیکی یک مدل بال در عدد رینولدز پایین [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 1-14]
-
آموزش خلبانی
رده بندی هواپیماهای جت آموزشی پیشرفته با استفاده از روش های تحلیل سلسله مراتبی و تاکسونومی [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 15-31]
-
آیرودینامیک
ارائه روشی جهت اعمال بارگذاری آیرودینامیکی و بار اینرسی بر روی مدل المان محدود هواپیما با استفاده از الگوریتم ژنتیک و روش نگاشت [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 65-74]
ا
-
اختلاف زمان ورود
افزایش دقت مکان یابی با استفاده از الگوریتم ترکیبی TOA/TDOA در سامانه زمین پایه لورن [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 33-46]
-
افت فشار کل
بررسی تجربی تأثیر تغییر فاصله و خمیدگی پره های راهنما بر کیفیت جریان خروجی [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 83-93]
-
الکترواستاتیک-مدارتجمعی
شبیه سازی عددی چند ساختار از عملگرهای پلاسما و ارزیابی عملکرد آنها بر روی ایرفویل های NACA0012 و NACA0015 [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 75-94]
-
الگوریتم تکاملی چندمنظوره
طراحی بهینه چندموضوعی و چندمنظوره پرتابه با استفاده از الگوریتم تکاملی NSGA-II [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 17-32]
-
الگوریتم ژنتیک
ارائه روشی جهت اعمال بارگذاری آیرودینامیکی و بار اینرسی بر روی مدل المان محدود هواپیما با استفاده از الگوریتم ژنتیک و روش نگاشت [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 65-74]
-
المان محدود
ارائه روشی جهت اعمال بارگذاری آیرودینامیکی و بار اینرسی بر روی مدل المان محدود هواپیما با استفاده از الگوریتم ژنتیک و روش نگاشت [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 65-74]
-
انرژی ضربه زننده
تأثیر انرژی ضربه زننده و ضخامت لایهها در ضربه سرعت پائین بر روی چندلایههای فلز- الیاف [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 73-82]
-
ایمنی
رده بندی هواپیماهای جت آموزشی پیشرفته با استفاده از روش های تحلیل سلسله مراتبی و تاکسونومی [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 15-31]
ب
-
بارگذاری
ارائه روشی جهت اعمال بارگذاری آیرودینامیکی و بار اینرسی بر روی مدل المان محدود هواپیما با استفاده از الگوریتم ژنتیک و روش نگاشت [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 65-74]
-
بازگشت به عقب
ارائه قانون هدایت ناوبری تناسبی جدید برای موشک زمین به هوا براساس فیلتر کالمن توسعه یافته [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 33-48]
-
بالک شبکه ای
بررسی تجربی اثرات بالک شبکه ای بر مشخصات آیرودینامیکی یک مدل بال در عدد رینولدز پایین [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 1-14]
-
بهینه سازی
تحلیل عملکرد و بهینه سازی محفظه احتراق میکروتوربین به روش عددی [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 47-62]
-
بهینه سازی چندموضوعی
طراحی بهینه چندموضوعی و چندمنظوره پرتابه با استفاده از الگوریتم تکاملی NSGA-II [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 17-32]
پ
-
پرتابه
طراحی بهینه چندموضوعی و چندمنظوره پرتابه با استفاده از الگوریتم تکاملی NSGA-II [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 17-32]
-
پره راهنما
بررسی تجربی تأثیر تغییر فاصله و خمیدگی پره های راهنما بر کیفیت جریان خروجی [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 83-93]
-
پروفیل دما
تحلیل عملکرد و بهینه سازی محفظه احتراق میکروتوربین به روش عددی [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 47-62]
-
پیل سوختی
مدلسازی و شبیهسازی دینامیکی سیستم پیل سوختی جهت تأمین بخشی از انرژی الکتریکی هواپیمای ترابری [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 1-16]
ت
-
تاکسونومی
رده بندی هواپیماهای جت آموزشی پیشرفته با استفاده از روش های تحلیل سلسله مراتبی و تاکسونومی [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 15-31]
-
توزیع سرعت
بررسی تجربی تأثیر تغییر فاصله و خمیدگی پره های راهنما بر کیفیت جریان خروجی [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 83-93]
-
تونل باد
بررسی تجربی تأثیر تغییر فاصله و خمیدگی پره های راهنما بر کیفیت جریان خروجی [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 83-93]
ج
-
جبران سازی خطا
افزایش دقت ناوبری با جبران سازی پیش از پرتاب به وسیله گرانش و دوران زمین برای سیستم های ناوبری متصل به بدنه [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 95-104]
-
جت آموزشی پیشرفته
رده بندی هواپیماهای جت آموزشی پیشرفته با استفاده از روش های تحلیل سلسله مراتبی و تاکسونومی [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 15-31]
چ
-
چند لایههای فلز الیاف
تأثیر انرژی ضربه زننده و ضخامت لایهها در ضربه سرعت پائین بر روی چندلایههای فلز- الیاف [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 73-82]
د
-
دنبالههای تکراری پالس
افزایش دقت مکان یابی با استفاده از الگوریتم ترکیبی TOA/TDOA در سامانه زمین پایه لورن [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 33-46]
ز
-
زمان ورود
افزایش دقت مکان یابی با استفاده از الگوریتم ترکیبی TOA/TDOA در سامانه زمین پایه لورن [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 33-46]
ژ
-
ژنتیک
ارائه قانون هدایت ناوبری تناسبی جدید برای موشک زمین به هوا براساس فیلتر کالمن توسعه یافته [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 33-48]
س
-
سامانه های هواپیما
رده بندی هواپیماهای جت آموزشی پیشرفته با استفاده از روش های تحلیل سلسله مراتبی و تاکسونومی [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 15-31]
-
سیستم لورن
افزایش دقت مکان یابی با استفاده از الگوریتم ترکیبی TOA/TDOA در سامانه زمین پایه لورن [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 33-46]
-
سیستم متصل به بدنه
افزایش دقت ناوبری با جبران سازی پیش از پرتاب به وسیله گرانش و دوران زمین برای سیستم های ناوبری متصل به بدنه [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 95-104]
ش
-
شبیه سازی عددی
شبیه سازی عددی چند ساختار از عملگرهای پلاسما و ارزیابی عملکرد آنها بر روی ایرفویل های NACA0012 و NACA0015 [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 75-94]
-
شبیه سازی مونت کارلو
طراحی بهینه چندموضوعی و چندمنظوره پرتابه با استفاده از الگوریتم تکاملی NSGA-II [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 17-32]
ض
-
ضخامت لایهها
تأثیر انرژی ضربه زننده و ضخامت لایهها در ضربه سرعت پائین بر روی چندلایههای فلز- الیاف [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 73-82]
-
ضربه سرعت پائین
تأثیر انرژی ضربه زننده و ضخامت لایهها در ضربه سرعت پائین بر روی چندلایههای فلز- الیاف [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 73-82]
-
ضریب برآ
بررسی تجربی اثرات بالک شبکه ای بر مشخصات آیرودینامیکی یک مدل بال در عدد رینولدز پایین [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 1-14]
-
ضریب پسای القایی
بررسی تجربی اثرات بالک شبکه ای بر مشخصات آیرودینامیکی یک مدل بال در عدد رینولدز پایین [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 1-14]
ط
-
طراحی مفهومی
طراحی بهینه چندموضوعی و چندمنظوره پرتابه با استفاده از الگوریتم تکاملی NSGA-II [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 17-32]
-
طرحریزی مسیر هموار
طرحریزی مسیر انحنا پیوسته مبتنی بر ترکیب مسیر دیوبینس و منحنی بزییر برای پرندههای بدون سرنشین [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 49-64]
ع
-
عدد رینولدز پایین
بررسی تجربی اثرات بالک شبکه ای بر مشخصات آیرودینامیکی یک مدل بال در عدد رینولدز پایین [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 1-14]
-
عملکردی
رده بندی هواپیماهای جت آموزشی پیشرفته با استفاده از روش های تحلیل سلسله مراتبی و تاکسونومی [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 15-31]
-
عملگر پلاسما
شبیه سازی عددی چند ساختار از عملگرهای پلاسما و ارزیابی عملکرد آنها بر روی ایرفویل های NACA0012 و NACA0015 [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 75-94]
-
عیوب قسمت داغ موتور
تحلیل عملکرد و بهینه سازی محفظه احتراق میکروتوربین به روش عددی [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 47-62]
ف
-
فرآیند تحلیل سلسله مراتب
رده بندی هواپیماهای جت آموزشی پیشرفته با استفاده از روش های تحلیل سلسله مراتبی و تاکسونومی [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 15-31]
ک
-
کالیبراسیون
افزایش دقت ناوبری با جبران سازی پیش از پرتاب به وسیله گرانش و دوران زمین برای سیستم های ناوبری متصل به بدنه [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 95-104]
-
کنترل فعال جریان
شبیه سازی عددی چند ساختار از عملگرهای پلاسما و ارزیابی عملکرد آنها بر روی ایرفویل های NACA0012 و NACA0015 [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 75-94]
م
-
محفظه احتراق
تحلیل عملکرد و بهینه سازی محفظه احتراق میکروتوربین به روش عددی [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 47-62]
-
محفظه احتراق پیش مخلوط
بررسی تجربی اثر تأخیر زمانی بر تغییرات دامنه نوسانات فشاری احتراق پیش مخلوط [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 63-72]
-
مسیر دیوبینس
طرحریزی مسیر انحنا پیوسته مبتنی بر ترکیب مسیر دیوبینس و منحنی بزییر برای پرندههای بدون سرنشین [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 49-64]
-
معیار رایلی
بررسی تجربی اثر تأخیر زمانی بر تغییرات دامنه نوسانات فشاری احتراق پیش مخلوط [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 63-72]
-
منابع تولید پراکنده
مدلسازی و شبیهسازی دینامیکی سیستم پیل سوختی جهت تأمین بخشی از انرژی الکتریکی هواپیمای ترابری [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 1-16]
-
منحنی انحنا پیوسته
طرحریزی مسیر انحنا پیوسته مبتنی بر ترکیب مسیر دیوبینس و منحنی بزییر برای پرندههای بدون سرنشین [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 49-64]
-
منحنی بزییر
طرحریزی مسیر انحنا پیوسته مبتنی بر ترکیب مسیر دیوبینس و منحنی بزییر برای پرندههای بدون سرنشین [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 49-64]
-
موتور میکروتوربین گازی
تحلیل عملکرد و بهینه سازی محفظه احتراق میکروتوربین به روش عددی [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 47-62]
-
موشک
ارائه قانون هدایت ناوبری تناسبی جدید برای موشک زمین به هوا براساس فیلتر کالمن توسعه یافته [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 33-48]
ن
-
ناپایداری ترموآکوستیک
بررسی تجربی اثر تأخیر زمانی بر تغییرات دامنه نوسانات فشاری احتراق پیش مخلوط [دوره 16، شماره 2، 1393، صفحه 63-72]
-
ناوبری اینرسی
افزایش دقت ناوبری با جبران سازی پیش از پرتاب به وسیله گرانش و دوران زمین برای سیستم های ناوبری متصل به بدنه [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 95-104]
-
نگاشت
ارائه روشی جهت اعمال بارگذاری آیرودینامیکی و بار اینرسی بر روی مدل المان محدود هواپیما با استفاده از الگوریتم ژنتیک و روش نگاشت [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 65-74]
ه
-
هدایت
ارائه قانون هدایت ناوبری تناسبی جدید برای موشک زمین به هوا براساس فیلتر کالمن توسعه یافته [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 33-48]
-
هدایت ناوبری تناسبی
ارائه قانون هدایت ناوبری تناسبی جدید برای موشک زمین به هوا براساس فیلتر کالمن توسعه یافته [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 33-48]
-
هواپیمای C-130
مدلسازی و شبیهسازی دینامیکی سیستم پیل سوختی جهت تأمین بخشی از انرژی الکتریکی هواپیمای ترابری [دوره 16، شماره 1، 1393، صفحه 1-16]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد