در این مقاله، تحلیل فاصله خطای ناوبری تناسبی برای سیستم هدایت و کنترل با تابع تبدیل دو جمله ای و از مرتبه بالا در حضور نویز جستجوگر با استفاده از معادلات خطی بیبعد شده، به روش مستقیم و الحاقی ارائه شده است. در این تحلیل، تأثیر ضریب ناوبری و رسته سیستم تا مرتبه 30 به ازای انحراف سمت اولیه، اهداف با مانور و نویز جستجوگر بررسی شده است. حل عددی در حالت خطای سمت اولیه و هدف با مانور ثابت، خطی و سهمی، رفتاری شبیه رفتار مجانبی نشان می دهد. بعلاوه، خطای نهایی ناشی از نویز جستجوگر به ازای سیستم های کنترل با مراتب بالاتر، رفتاری شبیه رفتار مجانبی نشان می دهد. اثبات ریاضی مقادیر حدی نیز ارائه شده است. با توجه به بررسی حاضر و به ازای شرایط مفروض، حداقل مرتبه 8 الی 10 برای تحلیل فاصله خطای سیستم کنترل دو جمله ای پیشنهاد می شود.
جلالی نائینی, سید حمید, & عربیان آرانی, علی. (1395). تحلیل فاصله خطای هدایت تناسبی برای سیستم کنترل دوجمله ای مرتبه بالا در حضور نویز و شتاب هدف. نشریه علمی پژوهشی مهندسی هوانوردی, 18(1), 34-50.
MLA
سید حمید جلالی نائینی; علی عربیان آرانی. "تحلیل فاصله خطای هدایت تناسبی برای سیستم کنترل دوجمله ای مرتبه بالا در حضور نویز و شتاب هدف". نشریه علمی پژوهشی مهندسی هوانوردی, 18, 1, 1395, 34-50.
HARVARD
جلالی نائینی, سید حمید, عربیان آرانی, علی. (1395). 'تحلیل فاصله خطای هدایت تناسبی برای سیستم کنترل دوجمله ای مرتبه بالا در حضور نویز و شتاب هدف', نشریه علمی پژوهشی مهندسی هوانوردی, 18(1), pp. 34-50.
VANCOUVER
جلالی نائینی, سید حمید, عربیان آرانی, علی. تحلیل فاصله خطای هدایت تناسبی برای سیستم کنترل دوجمله ای مرتبه بالا در حضور نویز و شتاب هدف. نشریه علمی پژوهشی مهندسی هوانوردی, 1395; 18(1): 34-50.